Din nou

Mda, m-am trezit si eu sa ma reapuc de scris pe bloguletul meu mult iubit, pe care l-am uitat aproape in totalitate iar azi m-am gandit sa nu-mi bag picioarele si-n chestia asta cu blogul ca in toate celelalte lucruri pe care le fac.
Stiti ce nu inteleg? De ce cacat sunt atat de naspa si de delasatoare? Ma apuc de einspe mii de chestii deodata si nu reusesc sa le termin. Exemple?! Ok, ar fi destule. O sa incerc sa mi le amintesc pe toate, daca pot.
1)Pian - am inceput smecheria de pe la vreo 7 ani. am facut 1 an jumate. acum nu mai stiu aproape deloc sa cant.
2)Pictura - tot pe la vreo 7 ani luam cursuri si smecherii de genul. mi-am dat seama ca nu am talent si am lasat-o balta total.
3)Scrisul - ma apucase acum ceva timp febra scrisului de nuvele. asta era printr-a 8-a. cred. in fine, m-am plictisit si din lipsa de idei si vocabular dezvoltat am renuntat si la asta. am aruncat caietul ala misto pe care scrisesem toate balariile pe care le gandeam.
4)Chitara - well, cu chitara nu e chiar delasare totala. adica mi-am dorit-o more than anything. am strans bani si mi-am cumparat-o. bun, si ce? acum are rol de piesa de mobilier la mine in camera. si sa recunoastem, o chitara nu are neaparat rol estetic, nu? ideea e ca as face niste cursuri sau ceva, dar nu am timp, cred.
5) Handmade - pentru asta oricum nu am avut niciodata prea mult timp daaaar atunci cand o faceam imi facea maaare placere. da, de asta as putea sa ma reapuc fiindca chiar incepusem sa ma pricep la asta. cred.

Cam astea ar fi in mare... sunt convinsa ca ar mai fi de zis, dar deocamdata cam astea sunt. O sa incerc sa ma schimb, asa, pe 2010. Sau nu... mai bine nu. Imi place sa fiu haotica si fara sens, cred :-bd

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu