I Got It From Chris So I Thought I Should Answer

E un survey sau ceva de genul asta care tot circula prin "blogosfera:>" si mda, eu l-am primit de la Chris. Adica ea a scris pe bloguletul ei cum ca ar trebui sa raspund si eu la intrebarile alea. Ma rog, eu si Lucille. So, let's get this over with.

Fara sa verificati, cat e ora?
r: 13:00

Verificati!
r: 13:02 (sunt buna la asta:>)

Cum sunteti imbracat(a)?
r: super-pantalonii de pijama si un tricou :-bd. sunt racita, nu intrebati

Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
r: la monitor :-L de fapt, citeam blogul lui Debbie

Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
r: led zepp - when the levee breaks

Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
r: din casa?! ieri... am fost la liceu si m-am intalnit cu gasca vesela :-bd

Ce-ati visat ieri noapte?
r: imi amintesc destul de rar visele.

Cand ati ras ultima data?
r: ultima oara cand am vorbit cu zues probabil :))

Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
r: poster cu Dr. House, 2 desene in creion de la Sherry, biletul de la Tectonica Sentimentelor, un tablou cam uratel si cam atat :-bd

Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
r: wow that's a really tough one. cred ca m-as inscrie in excursia aia la Londra din vara, in care nu o sa merg. sau poate ca da. oricum nu cred ca asta as face cu banii dar acum nu imi vine in minte nimic mai bun

Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
r: hm, pai m-am uitat aseara la "Art School Confidential". nu prea mi-a placut, nu cred ca l-as revedea. e oarecum stupid.

Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
r: imaginea mea de om cu febra 39 in oglinda :-bd

Ce parere aveti despre acest chestionar?
r: no big deal.

Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
r: nu stiu ce stiti voi, god :))

Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
r: intrebarea asta se depaseste pe sine:)) din moment ce Mirona e deja luaaat :-" cred ca ar fi Ana. sau poate Eva. si Eva e dragut. in fine, ceva simplu si scurt.

Si daca ar fi vorba de un baiat?
r: imi placea Matei cand eram mai mica. acum cred ca imi place Tudor.

V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
r: da, dar nu cred ca o sa vreau vreodata sa ma mut. sunt prea dependenta de toti cei din jurul meu

Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
r: "Ti-ai apreciat viata atat de mult incat mai meriti una!" Si sa ma trimita inapoi pe Pamant.

Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?
r: asta e intrebare de Miss Univers, sincer. presupun ca as elimina toate persoanele care nu merita sa traiasca, toate specimenele care nu aduc niciun beneficiu lumii, etc, etc

Va place sa dansati?
r: uneori. trebuie doar sa imi intru in mood. si imi intru destul de greu. dupa ce intru, incepe sa imi placa.

George Bush?
r: refuz sa raspund.

Ce ati vazut la televizor ultima data?
r: ceva despre calamari pe NatGeo Wild:))


Yeah, cam asta a fost tot. Not so smart, right?! :-j

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu