Protest

ma simt ca un fluture. de fapt nu, nu ca un fluture. din nu stiu ce motiv am o teama patologica de fluturi. ma sperie serios de ceva timp. urasc atunci cand e vara si cald si fluturii se aduna in jurul becului. in cazul asta, sunt o frunza. ma simt slaba, vulnerabila si influentabila. am avut o saptamana destul de naspaaaa la scolita;;) in sensul in care a fost cu o gramada de teste si porcarii de genul. toti profii s-au gandit sa ne ingramadeasca punerea notelor intr-o singura saptamana. ii urasc. ignoranti fara creier. dintre toate "cadrele didactice :-@" care ne predau noua (9u1) la momentul de fata, nu pot sa ii numesc decat pe 3 dintre ei profesori. din 18!!! sunt 3 persoane pe care le apreciez. ideea e ca le detest specia. iar ei ne urasc pe noi. intotdeauna am crezut asta. am un feeling ciudat cum ca niciodata nu o sa cred ceva bun despre vreunul dintre ei. nu neg, au studiat, sunt experti, fiecare in domeniul lui. dar si-au pierdut vietileee. si-au lasat totul pentru noi. noi care nu o sa apreciem niciodata in totalitate ceea ce incearca ei sa faca. aaah cand erau in floarea vietii, in apogeul vietii, au lasat totul ca sa devina profesori. DE CE profesooori? in ce stare suicidala trebuie sa fii ca sa te apuci de pedagogie?! cat de banal si comun sa fii profesor. ce anost si realist. ii urasc.
da, trecand peste scurta paranteza, simt ca totul ma influenteaza si eu ma pierd. orice vorba, orice accent, orice gest, orice obicei ajunge la mine, il trec prin prisma proprie si il preiau. nu stiu de ce dracuuu. in fine, prefer sa ma gandesc la asta ca la ceva de genul... imbunatatirea propriei persoane. da, asa o sa o numesc. pentru ca mereu e loc de mai bine. o sa vreau sa nu ma schimb. sunt o narcisista mica (well, nu chiar mica) si ma iubesc. dar tot ce e mai bun in voi il preiau si mi-l insusesc. asa o sa pot sa devin complexa, cum imi doresc sa fiu. as vrea sa le am pe toate, dar mi-ar placea sa am posibilitatea sa ma vait ca nu le am. nu ma intereseaza ca pot sa par cand sacaietoare, cand nepasatoare. sunt tot ce vrei si ce nu vrei.
neah, nu am o criza adolescentina. e doar dorinta permanenta de a vorbi despre mine. in viata reala nu reusesc. ma descarc chiar aici, pe blogulet.

ok, eu ma cam car pentru ca e tarziu iar eu deja incep sa fac urat.
>:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu