Miro si Virusu'

Ultima oara cand am fost la scoala a fost luni. Adica nici ieri, nici azi, nu am iesit din casa, nu mi-am vazut prietenii, nu am avut o criza de ras, nu mi s-au prins fulgi de zapada in par, nu nimic. M-am saturaaat sa fiu racita. Azi, intr-un moment de plictiseala si incordare maxima, am cautat, din nou, pe YouTube videoclipul cu Llama. Si devenise addictive.
here's a llama
there's a llama
and another little llama
fuzzy llama
funny llama
llama llama
duck
Cam cu asta mi-am ocupat eu mare parte din zi. Am mai citit ceva Hamlet, am mai vorbit cu flacaii si mandrutele ce sed vesele in bancile scolare voiosi si frumosi si mi-am acordat chitara (din lipsa de ocupatie, nu pentru ca as stii sa cat).
Acum ma aflu pe un camp de batalie minat. Trebuie sa trec de toti virusii care ma pandesc la fiecare colt al corpului si sa ma strcor printre ei aruncand ici, colo, o aspirina, un antibiotic. You know, same ol' story.
Sper ca maine sa ii fascinez pe toti cu prezenta mea bolnava si mucioasa la ore, pentru ca daca nu, voi ajunge in pragul sinuciderii, mortii, depresiei si alte lucruri oribile care se pot intampla daca nu socializez.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu