Last Christmas

Blogul Adrianei mi-a dat o idee destul de bunicica. Like, chiar m-am gandit ca ar fi fain sa scriu despre cum si ce eram anul trecut, pe vremea asta. Si cam ce s-a intamplat in ultimul an. De fapt, nu imi amintesc exact ce am facut Craciunul trecut asa ca trec la partea interesanta. De anul trecut pana acum:

-am crescut [ce fericire:)))]
-am luat 3 kile
-am reusit sa nu ma apuc de fumat
-am scapat de cretinoizii din generala, thank god
-l-am pierdut pe Laur pe jumatate
-am dat bilingvul cel smecheros:>
-am intrat la cosbuc
-am descoperit darul universului catre noi - balasa si stoe
-i-am tras ca prieteni pe astia micii care imi sunt dragi rau
-am descoperit ca daca iau 3 la fizica raman corijenta
-am renuntat sa ma mai vad cu Laur pentru ca it's going nowhere
-mi.am tras bratara care mi-e mult prea larga cu cosbuc:))
-am invatat sa fac negresa cu bezea si glazura
-am creat acest blog minunat pe care scriu din an in Paste
-am decis sa inchei acest post.

Incheiere.

1 comentarii:

Budinca spunea...

*Eats copyrigh* Drepturile de autor ma fac sa ma simt bine :)).

Come on..adica tocmai TU sa ai motiv sa fumezi? Lasa, esti bine asa.
Doamne fereste, poate cand faci anul viitor post cu last christmas o sa se mai adauge vreo profa la darurile universului :)). Again, Doamne fereste XD.

Oh, copilas, copilas, pai eu ce sa-ti fac daca ai vrut sa te dai mare nu numai cu lungimea ta enorma de imi rup gatul cand ma uit la tine, dar si cu grosimea pe care n-o ai?(ok, asta a sunat pervers :)))

Nevertheless, te-am prins! Te-ai laudat atat cu negresa ta cu bezea si glazura de ciocolata sau de zahar lichefiat, ce o fi fost, ca si cum faceai de cand aveam 1.30m si acum zici ca de abia ai invatat? Aha! Nevermind, a fost buna.

Sper ca ai observat cat de strategic am sarit printre linii =))

Trimiteți un comentariu