Holiday from now on

Hmmm...ce s-a mai intamplaaat? Like, a lot. Am avut parte chiar si de ninsoare. Ok, god, ieri a nins o gramaaada. Chiar am avut si cu ce sa ne batem as putea zice!
Anyway, am terminat cu tezele, cu stresul cadourilor si aproape si cu semestrul asta cretinoid in care singurul lucru bun au fost pauzele si fazele funny din ore.
Una peste alta, MERG LA AC/DC OAMENI BUNI!!!!!
Am fost cred printre ultimele persoane care au aflat de concert, though:)) Dar NU conteazaaaa o sa merg la ei si o sa fie cel mai genial an ever pentru ca hey, ghici ce?! vin si GUNS. Si nu, nu glumesc.
Maine avem de gand sa mergem sa ii luam lui Meri cadoul de ziua ei (care e peste 2 zile by the way) si ghici ce o sa ii luam?! Bilet la AC/DC of course:)) Da,da si o rama cu poza!!
Am reusit pe 14 decembrie, adica luni, sa facem smecheria cu Secret Santa si, intamplator, chiar ne-a iesit al naibii de bine! Eu mi-am primit cadoul de la Oana (un suport mega cute pt cd-uri) si super-caciula de ren de la meri, de la denisa o chestie geniala care se invarte, lucille- un medalion uber draguuut, de la debi o chestiuta facuta de ea si de la miki caciula cu propulsie spatiala:)).
In fine, sarcina mea era sa aduc negresa cu bezea si glazura de ciocolata. Chestia asta mega pompoasa a ajuns de fapt la liceu ca fiind negresa cu bezea si punct, fiindca atunci cand am incercat sa scot staniolul, l-am scos cu tot cu glazura:)) Important e ca actually s-a mancat pe jumatate!!
Diriga (care a facut o prajitura geniala cu morcov si ananas) ne-a multumit infiniiiit pt ca a iesit o super zi si cred ca asta i-a mai dai incredere in noi, sort of...
In fine, a inceput vacanta, toate bune si frumoase, de abia astept ziua de vineri!!
See ya guys!

1 comentarii:

Budinca spunea...

Holy f**k! Prajitura facuta de diriga a avut si morcov in ea? avea budinca pe deasupra si ananas in interior, dar in rest n-am simtit nimic :))

Ai uitat sa zici de cadoul meu, clown-ul invizibil!

Lasa..negresa ta era si asa prea dulce. Am avut parte si de putina glazura si sincer, era suc de zahar lichefiat XD, dar a fost buuuuna. Nu se compara aschimodia mea facuta cu soriceii in bucatarie XD

Soricei fericiti la concert si happy holidays :3

Trimiteți un comentariu