Money, get away

Booon sunt in criza ECONOMICA! Nu mondiala, ci personala. Nu mai am un leu in buzunar. Da, da si planuiam sa mergem la patinoaaar si sa mergem sa iesiiim DAR, cum spuneam, nu mai putem pentru ca nu mai am un leu. Continuam... Ieri am incercat sa meg cu Laur la film, dar ghici ce?! In teribilismul nostru cretinoidian de toate zilele, am luat bilete la nu stiu ce cacat de film cu Zombie. In fine, idee e ca dupa 15 secunde nu mai eram de mult in sala de cinema pentru ca muream de frica. Si in loc ca Laur sa ma incurajeze & shit, s-a ingramadit sa iasa el primu' pe usa. In fine... daca ieri ramasesem cu 13 lei, acum nu ii mai am pentru ca i-am dat pe un film la care nu m-am uitat. Misto, huh?:>

A, a! Da,da! Super poza de criza!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

omafaching gad zici ca e poza de cocalar =))))))))))))))))

Trimiteți un comentariu