"Primavara incepe cu Miro" sau "3 aprilie 2010"














































Nu am de gand sa scriu INCA o postare care sa fie "gay", cum va place voua sa ziceti, sau plina de dulcegarii (pe care as vrea sa le evit, dar nu pot. imi plac prea tare). Am de gand sa scriu o postare in care sa va multumesc pentru ca mi-ati facut ziua, saptamana si ultimele 6 luni al dracu de frumoase. printre cele mai frumoase, chiar. ma simt norocoasa sa va am ca prieteni. si 3 aprilie nu a fost doar ziua mea, pentru ca am impartit-o cu totii. nu conteaza cum am consumat-o (mima si "cat e ceasu' la cetateeee?") conteaza ca mi-ati facut-o mai frumoasa decat mi-as fi putut inchipui. o sa inchei, acum cu un imens MULTUMESC. friends will be friends, right till the end!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu