a.m.

Hmm...deja e dimineata?! Pf, e 00:10 iar pe mine m-a apucat damblaua de blog. Da, blogul asta o sa fie unul special. Stii de ce?! Pentru ca am de gand sa scriu pe bune pe el.
O sa postez cum am vreo farama de timp liber. Despreee...? No idea. Tot ce stiu e ca imi voi stoarce creierii sa scriu despre ce nu-mi convine, despre ce iubesc, despre ce am nevoie si despre ce urasc cu desavarsire.
Sa incep de acum sa va spun cum a fost ziua mea? A fost destul de shitty. Nu mi-am vazut prietenii si am stat acasa. Am tusit si am facut febra. Da, e doar viroza! Terminati o data pentru totdeauna cu porcariile alea despre asa zisa "porcina". Nu e decat o alta minciuna care ne atrage atentia de la problemele cu adevarat importante. Adica, sa fim seriosi. Mor de sute de ori mai multi oameni dintr-o raceala de sezon decat de gripa porcina...
Continuam...am lancezit in pat, am mai citit cate ceva, am trecut si pe la calculator sa vad cine e online si cine nu a trecut azi pe la scoala, si apoi inapoi in pat. In rest, sunt foaaaaarte fericita pentru ca maine ma duc la cursul de teatruuu. Si il astept de 1 saptamanaaa.
Poate o sa scriu maine cate ceva despre cursul meu.
Till then, good night everybody!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu